Franczyza - własny biznes

Eurokiosk Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się sieć franczyzowa funkcjonująca na  rynku już od 15 lat. Zarządzamy obecnie ponad 100 punktami sprzedaży detalicznej w całym kraju.

Działamy w oparciu o ideę franchisingu. Nasi Partnerzy to samodzielni przedsiębiorcy posługujący się identyfikacją wizualizacją, know - how i wyposażeniem umożliwiającym osiągnięcie sukcesu w prowadzeniu kiosku, salonu prasowego, kawiarni lub punktu małej gastronomii na europejskim poziomie. W ramach ekspansji sieci EUROKIOSK tworzymy kolejne własne punkty sprzedaży lub adaptujemy istniejące lokale w miejscach o największym przepływie klientów.

Nasze punkty znajdują się w atrakcyjnych lokalizacjach: w pasażach oraz galeriach handlowych, na dworcach, przystankach tramwajowych i autobusowych, przy głównych ulicach i osiedlach.

Wszystko to sprawia, że oferta naszej sieci jest atrakcyjna pod względem handlowym i marketingowym, zarówno dla Franczyzobiorców i Klientów, jak również dostawców  towarów handlowych i reklamodawców.


Zostań franczyzobiorcą

 

Nasze marki:

Na polskim rynku jesteśmy widoczni jako operatorzy uzupełniających się marek rynkowych:

EUROKIOSK, pod którą jesteśmy dostępni w kioskach i wiatokioskach zlokalizowanych w Poznaniu, przy głównych ciągach komunikacyjnych.

EURO-SALON Prasowy, będącą obecnie wiodącą marką naszej sieci. Oznaczamy nią salony prasowe z wejściem do środka, gdzie zapewniamy pełen komfort dokonywanych zakupów. Salony prasowe są zestandaryzowane pod względem wyposażenia i gamy oferowanych towarów. –  Jest to najpopularniejsza wśród naszych franczyzobiorców forma współpracy z nami: www.euro-salon.pl

Marka Eurocafe służy oznaczeniu naszego formatu aktywności, w którym prowadzimy kawiarnie zlokalizowane niezależnie, albo w sąsiedztwie salonów prasowych. Osobom dysponującym odpowiednim kapitałem proponujemy budowę nowoczesnych kawiarni na warunkach prezentowanych na stronie: www.euro-cafe.pl

Dotychczasowe doświadczenie w sprzedaży przekąsek i napojów oferowanych w kawiarniach i wybranych salonach prasowych oraz obserwacja trendów europejskich  doprowadziły nas do stworzenia marki EURO - SNACK. Jej koncepcja opiera się na prowadzeniu stacjonarnych i mobilnych punktów małej gastronomii, które rozwijamy na poznańskim rynku: www.euro-snack.pl

Pliki do pobrania